Ülker, Ramazan Bayramı’na 55 eserle hazır
Ülker, yaklaşan Ramazan Bayramı’nı 55 çeşit ikram ve ikramla karşılamaya hazırlanıyor.
Ülker Pazarlamadan Sorumlu Başkanı (CMO) Mustafa Kabakçı, Ülker’in 7’den 70’e her kesime ve zevke hitap ettiğini söyledi. Sevdiklerimizle bir araya geleceğimiz bayram ziyaretlerinde Ülker’in ikramları ve ikramları ağzımızı tatlandıracak. Ancak yaşadığımız deprem felaketi nedeniyle bu kez bayrama hüzünlü giriyoruz. Depremin açtığı yaraların bir an önce sarılmasını ve ortak acılarımızda bir nebze olsun teselli bulmayı temenni ediyoruz. Geleneklerimizi her koşulda sürdürmek adına güçlü ürün seçeneklerini yine tüketicilerimize sunuyoruz. Portföyümüze eklediğimiz yeni işlerle birlikte; Çikolatada 27, şekerlemede 28 olmak üzere toplam 55 adet ikramlık hazırladık. Yeni çalışmalarımıza baktığımızda Ülker Çikolata Küçük Keyifler; Fındıklı süt, tuzlu karamelli süt ve limonlu bitter çikolata çeşitleriyle raflardaki yerini alacak olan Ülker Çikolatalı Trüf, fındık parçacıklı süt ve kakaolu kremalı bitter çikolata çeşitleriyle ağızları tatlandıracak. Şekerleme tarafında ise çikolata dolgusu ve karamel aromasıyla Ülker Choco Toffe bu bayramın favorisi olacak. Ayrıca ikram göndermek isteyen, alışverişini online yapmayı tercih eden ya da tatil ziyaretine gidemeyen tüketicilerimiz için e-ticaret ve online kanallarda geniş bir çalışma yelpazesi sunuyoruz. “Tatil Paylaşmaktır” temalı reklam sinemamız televizyon, radyo ve dijital mecralarda tüketicilerimizle buluştu” dedi.
Çikolatada Marmara, şekerlemede Doğu ve Güneydoğu lideri Türkiye’de bayram çikolataları ve şekerlemelerin bölgelere göre dağılımına değinen Kabakçı, ikram ve ikramlık çikolata satışlarında her yıl olduğu gibi Marmara Bölgesi’nin yüzde 30,8 ile ilk sırada yer aldığını söyledi. Kabakçı’nın verdiği bilgiye göre çikolata satışları sıralamasında Marmara’yı yüzde 23 ile İç Anadolu, yüzde 18 ile Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgeleri izledi. En çok ikramlık şekerlemeler Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerinde tüketilmektedir. Doğu ve Güneydoğu Anadolu yüzde 40’lık payla bu listenin başında yer alırken, bu bölgeleri yüzde 19 ile Marmara, yüzde 18 ile İç Anadolu, yüzde 10 ile Ege, yüzde 9 ile Akdeniz ve yüzde 5 ile Karadeniz izledi. sırasıyla. |
ÜLKER BAYRAMLIK ÇİKOLATADA LİDER…
Geçen yıl bayram döneminde çikolata ve şekerleme tüketimini değerlendiren Kabakçı, “2022’de Türkiye’de çikolata ve şekerleme pazarı yaklaşık 35 bin ton ve 2 milyar TL’ye çıktı. ciroda yüzde 51 artış oldu. 2022 yılında çikolatada bu pazarın yüzde 67’sini ambalajlı ürünler, yüzde 33’ünü dökme ürünlerden oluşturdu. Yemekli şekerleme pazarı ise tonaj olarak 22 bin 600 tona, yüzde 79 artışla toplam 961 milyon TL ciroya ulaştı. 2022 yılında Ülker olarak çikolatada tonajda yüzde 35,2, ciroda yüzde 38,3 pazar payına sahibiz.”
Çikolata İkramları ve Şekerlemeler hakkında tüketicilere tavsiyeler:
|